Na každé klíčové slovo je v PPC nejlepší cílit pouze jednou, tedy mít jej jen v jedné reklamní sestavě. Primárně jde o to, abyste zbytečně nebojovali sami proti sobě a mohli jste efektivně vyhodnocovat výsledky. Nemusí se to zdát, ale pokud budete mít v klíčových slovech pořádek, tak můžete ušetřit desítky procent rozpočtu.
Přečíst celý článek
Používání cizích obrázků na webu z pohledu SEO
Při používání cizích obrázků na webu nemusíte zrovna porušovat autorský zákon. Můžete k nim přijít mnoha cestami, často získáte fotografie produktů od dodavatelů, nebo plakát od pořadatelů akce. Z pohledu estetického, ux a jistě mnoha dalších můžete jásat, ale z pohledu SEO byste měli být před nasazením obrázků na pozoru!
Přečíst celý článek
Co je to SEO neboli optimalizace pro vyhledávače
SEO je zkratkou pro „Search Engine Optimization“, což bývá česky nejčastěji překládáno jako „Optimalizace pro vyhledávače“. Jde o podobor online marketingu, který má za úkol, aby se vaše stránky zobrazovaly v přirozených výsledcích vyhledávání na všechny relevantní dotazy, které do vyhledávače píše vaše cílová skupina, a to optimálně na předních pozicích.
Přečíst celý článek
Největší mýty o PPC reklamě
Při správě ppc reklam (a občas i při optimalizaci stránek) se velmi často setkávám s mnoha mýty. Vybral jsem dva nejčastější, abych vám ukázal, že jde o pouhou fikci, která je pravdě na hony vzdálená.
Přečíst celý článek
Přečtěte si krátký rozhovor o linkbuildingu
Pokud nevíte, co linkbuilding je, nebo kde s ním začít, tak by vás mohl zajímat rozhovor, který jsem nedávno dělal pro server MladýPodnikatel.cz, a to na téma „Jak může malý e-shop budovat zpětné odkazy?„.
p.s. Podpořte server Mladý podnikatel v anketě Křišťálová Lupa 2016 – zaslouží si to;)
Na co si dát pozor při koupi domény
Nedávno jsem potkal kamaráda, kterými říkal, že si založil nový eshop, kde prodává obaly na mobilní telefony. Rozhodl jsem se, že se kouknu na odkazový profil jeho webu a zjistil jsem, že má samé nekvalitní katalogové odkazy. Když jsem ho pak upozornil na ten fakt, že se takhle odkazy neshání, řekl mi, že žádné nevytvářel. Ukázalo se, že vedly na doménu ještě před tím než si jí koupil. V tu chvíli mi „docvaklo“, že si lidé často kupují domény jenom podle jména, ale další analýzu neprovádí. Proto vám ukážu několik základních ukazatelů, na které se zaměřit před nákupem domény.
Přečíst celý článek
Jak získat zdarma fanoušky na facebooku
„Jak získat pro svou facebookovou stránku nové fanoušky?“ To je otázka, která je už od začátku sítě skloňovaná ve všech pádech. Každý chce mít více fanoušků než má konkurence, a to optimálně rychle a zadarmo. Strategií a možností je nespočet, já vám dnes ukážu jednu jednoduchou funkci, která překvapivě není ještě tolik známá. Tady je:
Přečíst celý článek
Jak získat URL příspěvku na facebooku
Občas někomu chcete poslat odkaz na příspěvek na facebooku.
Občas se setkám s člověkem, který mi chce poslat odkaz na příspěvek na facebooku.
Občas ten člověk, co mi chce poslat odkaz na příspěvek na facebooku, neví, jak má získat url příspěvku na facebooku.
Jestli jste člověk, co chce někomu poslat odkaz na příspěvek na facebooku, tak tady máte krátký návod, jak získat url příspěvku…
Přečíst celý článek
HTTPS stránky neodesílají referrer na HTTP
Určitě máte spoustu skvělých odkazů, které vám na stránky přivádějí hory návštěvníků. A tak se pak pro radost po večerech místo dobrého filmu kocháte daty z analytics, zkoumajíc odkud že to přišlo těch tisíc návštěvníků, co si koupilo tamagochi s integrovaným švýcarským nožem.
Přečíst celý článek
Optimalizace obrázků pro vyhledávače
Nedávno se mě ptal jeden kamarád, jak se dají obrázky lépe optimalizovat pro vyhledávače. Inu není v tom žádná věda. Vyhledávači můžeme napovědět, co na obrázku je několika způsoby.
Přečíst celý článek