Přednáška o propojení SEO a PPC

ctvrtkon-belohradsky-zahalka

SEO a PPC se mohou skvěle doplňovat, ale také si mohou škodit. V praxi jsem mnohokrát zažil, jak špatné SEO poškozovalo výsledky PPC. Kdy třeba DSA reklamy vedly na vstupní stránky s nesmyslnými parametry bez produktů, PLA reklamy byly neekonomické a mnoho dalšího.

Proto jsme se s Tomášem Zahálkou domluvili, že přiblížíme problematiku propojení SEO a PPC i ostatním v rámci pravidelných přednášek Čtvrkon.

Tomáš Zahálka je zkušený SEO konzultant z Českých Budějovic, který si vezme pod palec část o SEO. Já vám pak přednesu část o PPC.

Něco o akcí:

Kdy: 10. května 2018 od 18:00
Kde: Coworking Center, České Budějovice

Více informací na oficiálním webu Čtvrtkonu.

Těšíme se na vás!

Školení PPC tuningu od Větrovky

Najít školení pro zkušeného „ppcčkaře“ je v Čechách tak trochu problém. Naštěstí je tu Petra Větrovská, která nabízí školení PPC Tuningu, které se jediné v záplavě školení výborně hodí pro někoho, kdo PPC nevidí poprvé, respektive pro někoho, kdo do PPC kampaní kouká každý den a v zornicích má vypálené grafy CTR a CPC.

Školení proběhlo v kanceláři, která byla přímo u zastávky Křižíkova, což pro mě, jakožto přespolního návštěvníka, bylo velké plus, protože nebyl problém místo najít. Vše probíhalo v sympatických prostorech.

Všemu předcházel dotazník, ve kterém se nás Větrovka ptala na témata, která nás nejvíce zajímají. Naše přání pak určila scénář přednášek, kdy se do hloubky probralo každé téma, které nás zajímalo.

Velké plus vidím právě v modulárnosti školení, které je vždy přizpůsobené tomu, co posluchače nejvíce zajímá. Díky délce školení se dostalo na všechna témata a probraly se i leckteré technické detaily rozhraní Adwords, které vám mohli při jeho robustnosti uniknout. Dozvěděli jsme se jak ještě lépe vyhodnocovat a upravovat kampaně. A ano dostalo se i na oblíbené téma posledních let, myslím samozřejmě automatizaci kampaní.

Dále mi přišly velmi přínosné diskuze mezi všemi účastníky, kdy se člověk mohl dozvědět, kdo co a jak dělá.

Školení mi odpovědělo na všechny otázky, které jsem si s sebou z Třeboně přivezl, takže ho mohu doporučit všem PPC specialistům, kteří se chtějí posunout zase o něco dále.

Duplicitní klíčová slova, která máte v PPC i vy

Na každé klíčové slovo je v PPC nejlepší cílit pouze jednou, tedy mít jej jen v jedné reklamní sestavě. Primárně jde o to, abyste zbytečně nebojovali sami proti sobě a mohli jste efektivně vyhodnocovat výsledky. Nemusí se to zdát, ale pokud budete mít v klíčových slovech pořádek, tak můžete ušetřit desítky procent rozpočtu.
Přečíst celý článek

Co je to SEO neboli optimalizace pro vyhledávače

SEO je zkratkou pro „Search Engine Optimization“, což bývá česky nejčastěji překládáno jako „Optimalizace pro vyhledávače“. Jde o podobor online marketingu, který má za úkol, aby se vaše stránky zobrazovaly v přirozených výsledcích vyhledávání na všechny relevantní dotazy, které do vyhledávače píše vaše cílová skupina, a to optimálně na předních pozicích.
Přečíst celý článek

Na co si dát pozor při koupi domény

Nedávno jsem potkal kamaráda, kterými říkal, že si založil nový eshop, kde prodává obaly na mobilní telefony. Rozhodl jsem se, že se kouknu na odkazový profil jeho webu a zjistil jsem, že má samé nekvalitní katalogové odkazy. Když jsem ho pak upozornil na ten fakt, že se takhle odkazy neshání, řekl mi, že žádné nevytvářel. Ukázalo se, že vedly na doménu ještě před tím než si jí koupil. V tu chvíli mi „docvaklo“, že si lidé často kupují domény jenom podle jména, ale další analýzu neprovádí. Proto vám ukážu několik základních ukazatelů, na které se zaměřit před nákupem domény.
Přečíst celý článek

Jak získat zdarma fanoušky na facebooku

„Jak získat pro svou facebookovou stránku nové fanoušky?“ To je otázka, která je už od začátku sítě skloňovaná ve všech pádech. Každý chce mít více fanoušků než má konkurence, a to optimálně rychle a zadarmo. Strategií a možností je nespočet, já vám dnes ukážu jednu jednoduchou funkci, která překvapivě není ještě tolik známá. Tady je:
Přečíst celý článek

Jak získat URL příspěvku na facebooku

Občas někomu chcete poslat odkaz na příspěvek na facebooku.

Občas se setkám s člověkem, který mi chce poslat odkaz na příspěvek na facebooku.

Občas ten člověk, co mi chce poslat odkaz na příspěvek na facebooku, neví, jak má získat url příspěvku na facebooku.

Jestli jste člověk, co chce někomu poslat odkaz na příspěvek na facebooku, tak tady máte krátký návod, jak získat url příspěvku…
Přečíst celý článek