Občas lidé neví, co si mají pod pojmem konzultant představit. Tak jsem se zde v krátkosti rozhodl nastínit, co je obsahem mé práce. Jakožto PPC konzultant vám pomohu být na očích zákazníků, když hledají vaše produkty nebo služby ve vyhledávačích, jako je Google nebo Seznam a nejen to. Jak vypadá PPC reklama můžete vidět níže.

PPC reklamy mají v dnešní době různé formáty, které jsou vhodné pro různé typy podnikání. Eshopy mohou využít produktových inzerátů s obrázky zboží, kdežto služby mohou inzerovat třeba přes textové reklamy. Důležité je také připomínat se zákazníkům, kteří eshop navštívili, ale zatím nenakoupili, přes tzv. remarketing. K dalším formátům patří třeba video reklamy či reklamy v mapách. Vhodné formáty pro inzerci vám jakožto PPC konzultant samozřejmě pomohu vybrat.
K další náplni mé práce patří optimalizace stávajících reklam. Protože konkurence nikdy nespí, tak je potřeba neustále hlídat bidding. Dnešní systémy jsou velmi sofistikované a můžeme upravovat nabídky např. dle pohlaví, bydliště, věku atp. Dále je potřeba zkoušet různé varianty reklam, abychom maximalizovali míru prokliku a konverzí. Dnešní doba je velmi dynamická a proto se také často objevují nová klíčová slova, které je potřeba do účtu přidat nebo je z něj naopak vyloučit.
Pokud budete chtít pomoci nastavit a spravovat PPC kampaně, tak mě neváhejte kontaktovat.